NEMOKAMAS PREKIŲ ATSIĖMIMAS

Įsigytas prekes galite nemokamai atsiimti Kaune, būtinai pažymėkite tai prekių užsakymo metu (yra išimčių).

Atvažiuokite atsiimti prekių tik gavę pranešimą el. paštu, kad Jūsų prekė paruošta atsiimti.
Prekes atsiimti būtina per 5 d.d. po pranešimo gavimo.

Kaune

UAB ADMA - Raudondvario pl. 78, LT-47182 Kaunas
Tel.: + 370 655 11936

Atsiėmimo laikas:
Pirmadienis – Penktadienis: 08:00 – 17:00

Vilniuje

UAB STATGERA ir partneriai - Savanorių pr. 124, 03153 Vilnius
Tel.: + 370 620 28425

Atsiėmimo laikas:
Pirmadienis – Penktadienis: 08:00 – 17:00

PREKIŲ PRISTATYMAS „IKI DURŲ“

Prekių pristatymo vieta:

Prekes pristatome visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymas į Kuršių Neriją derinamas atskiru susitarimu. 

Siuntos, gavėjams įteikiamos prie gavėjo kiemo ribos, gavėjo namo ar laiptinės durų slenksčio. 

Prekių pristatymo kaina*:

Užsakymai VIRŠ 500 EURŲ - PRISTATYMAS NEMOKAMAS.


Užsakymai IKI 500 EURŲ:

  • Užsakymų iki 49eur pristatymo mokestis – 5 EUR;
  • Užsakymų nuo 49eur iki 200eur pristatymo mokestis – 10 EUR;
  • Užsakymų nuo 200eur iki 500eur pristatymo mokestis – 15 EUR.

* kainos nurodytos su PVM.

Pristatymas į paštomatą** - 4 EUR

**į paštomatą pristatymas galimas atrinktoms prekėms

Prekių pristatymo terminas:

Dėl profesionaliai organizuotos logistikos, visos prekės, kurias turime sandėlyje, Jus pasieks per 1-5 darbo dienas po apmokėjimo.

Prekių pristatymo laikas:

I-V – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.

Išskirtinais atvejais, pagal susitarimą ir galimybes galima suderinti Jums ir mums patogų laiką.

Prekių pristatymo sąlygos:

Krovinius iki 10 kg svorio galime įnešti į patalpas (esant įprastai situacijai).

Stambiagabaričių prekių, kurių realus svoris viršija 30 kg, užnešimo paslauga neteikiama. Prašome tuo pasirūpinti patiems.

SVARBU! Prekių priėmimas:

Atsiimdami siuntą, patikrinkite siuntos būklę ir pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą (PVM sąskaitą ar krovinio važtaraštį).

Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Prekė pridėta prie norų sąrašo